تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

سومین کارت ویزیت از سری کارت ویزیت های ساده و کاربردی [دانلود در ادامه مطلب]

 



ادامه مطلب ...


سربرگ جدید و ایرانی با طرح ترنج زمینه سفید  با فرمت پی اس دی

 



ادامه مطلب ...


FBackup نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا از اطلاعات مختلف خود فایل های پشتیبان تهیه نمایند تا در صورت از دست دادن اطلاعات با بازیابی آن ها اطلاعات خود را مجددا به دست آورند. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای کمک به کاربران در این زمینه استفاده می کنند و بدین شکل کاربران مختلف قادر خواهند بود تا اطلاعات خود را مجددا بعد از نابودی در اختیار داشته باشند.



ادامه مطلب ...


Driver Magician یا جادوگر درایور های سخت افزاری یک نرم افزار حرفه ای برای پشتیبان گیری، بازگردانی، به روز رسانی و حذف درایور ها در سیستم عامل ها می باشد.همچنین نرم افزار Driver Magician آخرین به روز رسانی درایور ها را به شما اطلاع می دهد و قادر است درایور های به روز شده را از اینترنت دریافت کند، خواهید دید که سخت افزار به روز شده بهترین کارایی خود را نشان خواهد داد. بنابر این دیگر زمان زیادی که برای جستجوی یک درایور صرف خواهید کرد با این نرافزار به سرعت انجام خواهد شد. حتی اگر یک سخت افزار ناشناخته داشته باشید نرم افزار Driver Magician کمک بسیاری در شناسایی سریع آن با استفاده از پایگاه داده اطلاعاتی خود می کند.

دریافت نرم افزار پشتیبادن گیری از درایوها در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Bamboo File Sync and Backup ابزاریست که به وسیله آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر از اطلاعات خود نسخه پشتیبان منظم تهیه کرده تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود. این نرم افزار از اطلاعات شما بصورت خودکار بک آپ می گیرد و آن را بر روی حافظه هایی مانند هادر دیسک، حافظه فلش، دستگاه های قابل حمل و شبکه ذخیره سازی می کند. این نرم افزار دارای محیطی کاربر پسند و ساده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.



ادامه مطلب ...


Ocster Backup Pro ابزار مناسبی جهت گرفتن نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت کاملا آسان و خودکار می باشد. این برنامه با تهیه نسخه پشتیبان از فایل های مهم و حیاتی و مورد نظر شما، این امکان را برای شما فراهم میکند تا هیچ وقت این فایل ها را از دست ندهید و همیشه یک نسخه پشتیبان  از این فایل ها داشته باشید تا به آن دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به هیچ عنوان در عملکرد طبیعی ویندوز اختلال ایجاد نمیکند، بلکه هنگامی که سیستم عامل در حالت آماده به کار است شروع به کار میکند تا اختلالی در کار شما ایجاد نکند. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه، هماهنگی با دیگر برنامه های سیستم عامل می باشد، برای مثال این نرم افزار با هماهنگی کامل با برنامه Outlook 2003 و بالاتر، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل ها و رایانامه های شما را نیز دارد. این نرم افزار میتواند عمل پشتیبان گیری را بر روی هارددیسک فعلی و یا بر روی دیسک خارجی انجام دهد تا همیشه برای شما در دسترس باشد.

Ocster Backup Pro 5.05 پشتیبان گیری فایل ها در رایانه با Ocster Backup Pro 5.05

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


فشرده سازی بر روی رایانه امروزه از امور امور عادی کاربران گردیده است که آنها در استفاده ی کمتر از فضای هارد دیسک یاری می دهد.در گذشته فشرده سازی به صورت Zip و توسط خود سیستم عامل انجام می گرفت ؛ ولی این فشرده سازی جوابگوی نیازهای کاربران نبود ؛ به همین دلیل نرم افزار هایی همچون Winrar وارد بازار فشرده سازی فایل ها گردیدند.این نرم افزار فایل ها را با فرمت rar فشرده کرده و حجم فایل های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.برخی از کاربران برای محدود کردن دسترسی دیگر کاربران بر روی این فایل ها پسورد گذاری می کنند.این امر در دنیای اینترنت نیز مستثنی نیست و اکثر سایت های اینترنتی بر روی فایل های فشرده ی قابل دانلود خود رمز گذاری می کنند ؛ اما ممکن است این رمز از بین برود یا فراموش گردد.نرم افزار فوق العاده قدرتمند RAR Password Recovery Magic 6.1.1.303 که امروز در تهران دانلود می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم این مشکل را به طور کامل مرتفع خواهد نمود.شما می بایست فایل rar خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید و چند دقیقه برای اسکن نرم افزار مهلت قائل شوید تا نرم افزار پسورد فایل شما را در اختیارتان قرار دهد.برخی از فایل های rar ممکن است در کل دچار مشکل شده باشند که در این صورت این نرم افزار قادر نخواهد بود تا پسورد را برای شما نمایان سازد ولی به گفته ی سازنده در ۹۰ درصد موارد کارساز بوده و رمز را برای شما نمایان خواهد کرد.سرعت بسیار خوب این نرم افزار و قابلیت اسکن همزمان چندین فایل باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گردیده است.

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.


ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/29_Data_Recovery_Tools_AIO_www.lxl.ir.jpg

حتمآ برای شما بسیار اتفاق افتاده که فایلی مانند عکس ، فیلم ، موزیک و … را به طور اشتباه از رایانه پاک کنید و یک دفعه متوجه شوید که به آن فایل نیاز داشتید. اکثر افراد در اینگونه مواقع گمان می کنند که دیگر راهی برای بازگرداندن فایل از دست رفته وجود ندارد در صورتی که با کمک نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات می توان آنها را بازیابی نمود. از همین رو امروز در سایت  ال ایکس ال مجموعه ای برایتان آماده کرده ایم که در آن بهترین نرم افزارهای ریکاوری فایل ها قرار گرفته است. این پک بسیار عالی که با نام ۲۹iData Recovery Tools AIO  منتشر شده شامل ۲۹ نرم افزار از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های بازیابی فایل می باشد. شما با کمک هر کدام از نرم افزارهای این مجموعه می توانید انواع فایل ها مانند اسناد ، فایل های گرافیکی ، عکس ها ، فایل های آرشیو ، نامه های الکترونیک ، آهنگ ، فیلم  و … را که بر اثر حذف از سطل زباله ، فرمت درایو ، پارتیشن بندی مجدد و یا ویروسی شدن درایو از دست داده اید را بازیابی کنید و آنها را مجددآ به هارد کامپیوتر خود بازگردانید. همچنین در کنار نرم افزارهای بازیابی فایل چند نرم افزار دیگر نیز به جهت بازیابی پسورد گمشده فایلهای مختلف قرار داده شده که در صورت فراموش نمودن پسورد اینگونه فایل ها می توانید با استفاده از نرم افزار های این مجموعه اقدام به بازیابی پسورد آنها نمایید. سعی شده بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی فایل در این پک قرار داده شوند که آخرین ورژن منتشر شده از هر کدام از نرم افزارها در این پک قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان